20.04.2008

Mitt første Bind-it-all prosjekt

I dag har jeg prøvd Bind-it-all maskinen for første gang.
Må si det ga mersmak :D

Jeg leste på Arctic at noen brukte "Ølbrikker" til perm,
og da jeg fant en haug med disse
fant jeg ut at jeg måtte prøve å lage noe av de...
Jeg kledde to brikker inn i notepapir,
skreiv ut mange runde ark,
"note" og noen swirler vha Silhouetten.
Enkeltbokstavene og swirlene fikk litt Distress ink på seg.
I tillegg limte jeg fast et par blomster og litt Mesh på forsida.
Har tenkt å ha den i korsekken min.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så gøy å kunne lage sine egne bøker, denne så jo riktig proff ut. Morsomt med en rund bok da.

Helen Brekke sa...

Wow, den var kul. Men jeg har ikke snøring på hva det er:p

Beate sa...

Den der var kjempeflott :)
Kjekt å få brukt ølbrikkan til noe tenker jeg.

PerJorun sa...

Stilig bok! Godt med noe som ikke er helt A4 bestandig :-)

Paddelora sa...

Takk for koselige kommentarer!
Helen, det er en notisbok
(note (eng.) = notis)

Anonym sa...

Den var bare kjempelekker.
Skulle ønske vi fikk slike flotte ølbrikker her og.
Til lykke med " Bind it " maskinen din, er spent på hva du kommer opp med neste gang du bruker den:)