08.11.2009

Scrappetreff i helga

Denne helga har jeg vært på Scrappetreff i regi av Arctic Scrapbooking.
Ca 60 damer benket oss ned i kantina i Jakkehlngården og storkosa oss :)
Vi starta opp kl 19.30 fredag og avslutta ca kl 17 på søndag.
Noen av oss hadde vett til å aslutte tidlig på kveldene, mens andre sto på til langt på natt.

Det som er sikkert er at det er svært produktivt å være med på dette... spesielt hvis man har veldig lyst til å vinne og derfor må levere flest mulig bidrag *plystrer*
Av 15 mulige bidrag deltok jeg på 12

Enkelte av bidragene bærer nok litt preg av hastverk, og vil bli stasjet litt mer opp etterhvert :)

Oppg 2 - fredag; Scraplift en LO.
Jeg laga et kort


Oppg 3 - fredag; Bruk fargene blå, orange og brun.
Jeg laga et kort


Oppg 1 - Scraplift en LO


Oppg 2 - Scraplift en LO


Oppg 3 - Skisse av en LO


Oppg 5 - Inspirert av et bilde


Oppg 6 - Bruk maling eller blekk


Oppg 7 - Bruk helgekittet


Oppg 8 - Kort inspirert av en LO


Oppg 9 - Kort med egenkomponert lukkemekanisme


Oppg 10 - Inspirert av skisse
Jeg laget et kort

1 kommentar:

May-lill sa...

veldig mange flotte kort. Selger du de?