06.01.2008

Bursdagskort

Har vært litt produktiv i det nye året!
Det første jeg har laget i år er et bursdagskort.


Ble egentlig mest fornøyd med innsida...


Teksten inni er hentet fra Ole Brumm;

”Hjertelig til lykke med dagen,” sa Nøff igjen.
”Mener du meg?”
”Naturligvis, Tussi”
”Min fødselsdag?”
”Ja.”
”Min helt på ordentlige fødselsdag?”
”Ja, Tussi, og jeg har med en presang til deg.”
”Til meg nå igjen?”
”Ja.”
”Fremdeles i anledning min fødselsdag?” spurte Tussi.
”Ja, Tussi, og jeg har med en ballong til deg.”
”Ballong!” sa Tussi. ”Sa du virkelig ballong?
En av disse store farverike tingene som man blåser opp?
Fest og moro, sang og dans, hit og dit og rundt omkring?”
Navnet og hjertene er skjært ut vha av Silhouetten min.
Teksten er skrevet ut på 120 g papir, blå farge , font "Freestyle Script"
Bildet inni er stempel malt med akvarellblyanter

Ingen kommentarer: