06.01.2008

Et år i farger



Mitt bidrag til januarfargen blå ble denne eska til å ha konvolutter i


Ble inspirert av denne
Den er laget i bølgepapp og et mønsterark.
Har kuttet ut "Konvolutt" i Bazzill vha Silhouetten.
Samme Bazzill er brukt i sidene.
Blyanten er et stempeltrykk på akvarellpapir,
fargelagt med akvarellblyanter.
Forsterket topp og bunn med kartong.

Skulle jo egentlig strikke ferdig ei ullbukse til gutten min,
men den er så stor at han ikke kan bruke den før til høsten uansett...
så da lar jeg den ligge litt til :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig flott, og ikke minst praktisk! Dette er en ting man ikke visste man trengte før man så den, om du skjønner hva jeg mener :D

@afjo72 sa...

Hei! Så mye fine ting du lager :o)

Blåbærtua sa...

Hei og takk for kommentaren på bloggen min. Denne mappen var kjempefin. Mye fint i bloggen din!

Beate sa...

Hm, trodde jeg hadde lagt igjen kommentar på denne, men nei. Da får jeg gjøre det nå. Den er kjempefin, og praktisk :)

Jeg har en award til deg på bloggen min.

Anonym sa...

Den var kjempefin!!