22.12.2009

21 og 22 desember


På grunn av hektisk koraktivitet den siste tida har det gått tregt med blogging og håndarbeid.
Nå kommer det i alle fall bilder av det fine jeg har fått i julekalenderen min de siste dagene;

I går fikk jeg oppskrift på Ludvig :-) Kjempeflott!!! Og så fikk jeg en sukkertøystang :)


I dag fikk jeg denne flott Thermisen! Fargen på knappene lyver VELDIG. De er helt mørk duse grønne.


Tusen takk, Mayen :-)

________________

Nå er vi jo endelig ferdig med konsertene våre - og de gikk heldigvis strålende :)
og da er det bare å intensivere jobbinga hjemme.
Akkurat nå sitter jeg og ser på TV, og pakker inn julegaver.
Slik ser det ut i sofaen ved siden av meg :)



I løpet av den siste konserten, har gubben vært kjempeflink og ryddet kjøkkenet og fått på plass juletreet. Da er det bare for meg å vaske gulv, bake julebrød og pynte i morra :)

Ingen kommentarer: