13.12.2009

I dag er Lucia-dagen

Det har blitt tradisjon at "jentene" i familien drar på Lucia-konsert med Bodø Domkirkes ungdomskor. I dag var vi på konserten kl 09.00. Det var som vanlig en flott og stemningsfull konsert - skikkelig julestemning! Tusen takk til mamma som spanderer billettene på oss hvert år :)

Her er et par bilder fra konserten kl 07.00, hentet fra AN



Etterpå ble det litt tedrikking hos mamma og pappa. Da ble jeg endelig ferdig med de fylte vottene jeg har strikka på i det siste. Da var vi ferdige med en julegave :)


Slik ser vottene ut inni og utenpå. Mønsteret fant jeg en eller annen plass på Sveriges Stickförening, men det ser ut til at de har endret på sidene der...
Heldigvis hadde jeg lagret mønsteret på PC'en.

Vottene er strikket i Alpa, og så har jeg laget "dutter" av merinoull.
De er skikkelig deilige å ha på!
...............................



Jeg har jo selvfølgelig åpnet pakke i dag og, og sjekk så mye fint jeg fikk.
2 maskemarkører og masse snadder til scrapping!
Tusen takk til Mayen!!

Ingen kommentarer: