21.02.2010

Garnmysterie, vennskapsteppe og litt annet



Liv-Torill har satt igang ett nytt mysterie. Denne gangen var det bare to deler.
Første del kom 12. februar, og andre del den 16.
og se så flott et mysterie!!!



Snorre har døpt han Tømmi... og han har allerede blitt brukt som fotball av han og pappaen hannes!
Takk til Liv -Torill for å lage så søtt et mysterium, og til mamma for knapper og fyll :)
(og fy til gubben som foreslo å spille fotball med han...)

.........................................



Så har jeg fått to nye flott kluter til vennskapsteppet mitt :)
Disse har Trollmor strikket til meg. Tusen takk!!!



....................................



Nå er det like før at fantasialongen skal avsløres,
og jeg har endelig funnet ut hva jeg skal lage.
Faktisk har jeg begynt også

...............................

Er kjekt med OL, for da får jeg strikket MYE
Nå er det jo vinterferie også,
så jeg regner med å få mye strikketid :)

Har flere prosjekter på pinnene nå, foruteom det som allerede er nevnt.
Noget der ligner - sjal i Baby Silk fra DSA farge 303
◊ Barndomsgenser i ny versjon str 4 år fra Pickles i Sisu Fantasy (blå og beige) og Babygarn fra Trysil Garn (blå). Dette er jo selvfølgelig mitt bidrag i februar/mars i alongen "Strikk til barn 1-10 år"

Følg med, for snart er noe ferdig :)

Ingen kommentarer: