27.02.2010

Trekantpung x 2



Lille Rosins hobbykalender for februar inneholdt et mønster på trekantpung.
Det inspirerte meg til å ta frem symaskinen og prøve meg.



Dette ble den første prøvekluten... Stoffet var litt glatt, så det var ikke det beste å prøve på. Turte ikke prøve flere stoffbiter, så det ble kun ett mønster denne gangen. Brukte notemønstertøyet til for, og ett fleecepledd som fyllstoff. Denne ble ganske stor - hele 21 cm bred. Kanskje den blir mitt nye penal?



Trekantpung nr 2, ble mye bedre... og gikk MYE fortere å sy :) Her brukte jeg 3 forskjellige typer tøy til yttersiden, og notestoffet inni (Notestoffet blir litt voldsomt med gullnotene). Denne ble 16 cm bred.

Morsom oppgave som absolutt frister til mere sying ;)
Snart er det mars, og jeg gleder meg til å se hva Lille Rosin har funnet på nå!

1 kommentar:

Rødhetta sa...

Lille Rosin er flink til å finne artige oppgaver til oss! Gleder meg til 1 mars jeg også:)